Monday, 23 May 2011

tak tercabar ke?... SKMM, KDN, POLIS, JAKIM..... tidor ke?

RAIS YATIM TOLONG AMBIL PERHATIAN SEGERA !!!


Malas nak komen anda boleh baca aku copy paste dia punya wordpress dibawah atau terus ke laman mangkok hayun laknatulaah ini dan baca bagaimana islam di hina dan dicerca ,

Mungkin gaya penulisan beliau seperti orang Malaysia dan 140% aku mengatakan beliau ini kalau orang islam memang sah murtad dan sahih bakal penghuni Neraka Jahanam ,tetapi dari gaya bahasa penulisan semacam mengprovok orang islam dan kemungkinan beliau memang asal agama lain dari islam.mintak KDN dan Pak menteri siasat segera.

http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/



Dibawa petikan soal jawap Macik Hajah Sitt Al-Wuzara dengan pengkomen beliau

  • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 7:19 am on May 24, 2011

    Hari ini Allah swt tengah murka pada seluruh kaum Adam terutamanya umat kesayangannya, yakni umat Islam yang telah jauh sesat. Maka, Allah swt menurunkan bala yang setimpal di Masjidil Haram di kota Mekah Al-Mukaramah, megeluarkan jerung raksasa yang lapar dari perut bumi. Kota Mekah dilanda banjir dan pengunjung-pengunjung beribadat sekeliling baitullah digigit dan dinyonyot sepuas-puasnya oleh binatang peliharaan Allah yang istimewa ini! Allahuakbar!!
    • Hamba allah 7:20 am on May 24, 2011

      Aku nak bunuh kau….
    • bilal bin rabbah 8:11 am on May 24, 2011

      wahai mak cik yg sesat,,,ingat,,,blasan allah itu ada…ko tnggu je…
  • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:21 pm on May 21, 2011

    Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Sesungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!!
    • islam benar 8:40 pm on May 23, 2011

      otak kau!!!
      • Hamba ALLAH 9:58 pm on May 23, 2011

        Aku dah report kat KDN..dan diorg sudak tngok blog ini serta akan ambil tindakan sterusnye…kau tunggu ye mak cik tolo…
      • niena 10:55 pm on May 23, 2011

        moga Allah swt membuka pintu hati anda yg kelam ni.. neraka sudah tersedia untuk anda.. taubat lah :)
      • Hamba Allah 786 1:26 am on May 24, 2011

        moga-moga si penulis diberi hidayah….berat azabnya mengutuk pasal benda yg kita tak tahu….fitnah….kalau masih tak berubah, maka sedialah untuk terima azab kelak sebab di akhirat kita akan diazab seadil-adilnya….Moga2 Allah membuka pintu hati penulis utk peluk islam kalau dia bkn islam atau buka pintu utk dia berubah….insyaallah….amin..jazakallah
        • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:16 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

          Allah swt dah tutup pintu hati kot. Nak terima hidayah pun susah sebab segala bende yang kononnya boleh menyampaikan hidayah boleh nampak segala dusta, kecelakaan, kesialan, kekejian tentang babi Muhammad. Macam mana nak dapat hidayah, sedangkan hidayah tu asalnya dari ajaran sesat setan Arab Badwi kaki maksiat tu.
          • Islam suci 3:50 am on May 24, 2011

            Haha dengki dengan kebenaran Islam. Taulah kristian tuh tak benar. Wat rilek2 suda. Ta yah nk batak sgt wat blog menghina Islam. Kelakar la kau ni makcik. Mcm takde keje laen jer. G sembah Jesus tuh. HAHAHAHAHA. style plak nme Jesus. mcm mamat kelab malam bai. Layan arak n stone. haha
      • HattaMatta 2:41 am on May 24, 2011

        Aku percaya yg penulis blog nie bukan dr agama islam tp sengaja memprovoke yg Islam ditentang oleh Islam sendiri..articel2 n hadis sume nie men amek kt internet jerk pastuh ubah dgn nafsu dan dgn niat ,menjatuhkan maruah Islam….xperlu bertopengkan melayu or islam laa..
        • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:03 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

          Bodoh. Orang kafir mana belajar Pendidikan Islam kat sekolah? Mana pergi sekolah agama. Mana boleh pergi Mekah. Ish. taik unta betul logik ni. Akal tu singkat sangat.
          • kalou 3:36 am on May 24, 2011

            buku dan internet ade bodoh..
            • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 4:24 am on May 24, 2011

              Jangan buat bodoh. Bukak kitab tu. Belajar Bahasa Arab. Pergi Mekah. Orang kafir mana boleh masuk Mekah. Bangang sangat ke ko ni?
      • Ash Sha'ari 3:18 am on May 24, 2011

        Heh,APA AGAMA KAU WAHAI MANUSIA ??
      • guava 3:58 am on May 24, 2011

        Berdasarkan apa yg makcik cakap “Bodoh. Orang kafir mana belajar Pendidikan Islam kat sekolah? Mana pergi sekolah agama. Mana boleh pergi Mekah. Ish. taik unta betul logik ni. Akal tu singkat sangat.” dan semua penulisan makcik ini jelas menunjukkan betapa ceteknya ilmu makcik mengenai agama Islam. Mungkin memang benar makcik tidak belajar Pendidikan Islam. Kerana apa? Kerana makcik sendiri tahu jawapannya bukan? Penulisan dan tuduhan melulu makcik mengenai agama Islam ini hanyalah kosong dan tidak berasas. Semuanyanya berdasarkan kebencian dan kemarahan yg ada dalam diri makcik. Tidak malukah makcik menunjukkan kebodohan makcik melalui penulisan yg bermindakan kanak kanak ini?
    • kahkahkah idiot 9:10 pm on May 23, 2011

      hati dah gelap jadinya mcm ni la…haha..knp ko x pertikai agama lain yg terang2 stupid? hahaha..soso moron idiot. nvm..
    • ronaldo 10:45 pm on May 23, 2011

      hah!aku tau sape punye press ni… hehehe…. senang je nak hack…
      • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 5:34 am on May 24, 2011

        Itu je keje kamu ek?
        • kesiankatkauhajjah 5:51 am on May 24, 2011

          ^^^^^^^^^^^^^^^MATI^^^^^^^^^^^^^^
    • Azrael Jackall 10:52 pm on May 23, 2011

      kau ni jadah ni ?
      bangsat tol la .
      harap2 ko dpt la kesedaran ko nnt .
    • anthony r. teal 1:20 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

      ehh kau agama apa?agama kau x ajar kau erti hormat ke?
    • alien woksyop 1:28 am on May 24, 2011 Permalink |

      dasar pencacai umno, mengapi2 kan benda remeh demi propaganda murahan, gi tipu kucing lagi bagus, muslim/kristian/yahudi kuat iman takkan tersinggung ngan benda camni la wey, blog idop dan-dan lepas citer kristian kat penang. pffft, poodah!
      • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:14 am on May 24, 2011

        Apakan daya. UMNO dah terdesak nak menang pilihanraya. Jadi diorang pun mengapi-apikan hal agama. Memang betul. Orang yang beriman tak akan tersinggung dengan bende-bende yang makcik tulis kat sini. Makcik cuma nak sampaikan apa yang benar tentang Islam. Itu jer.
        • love islam 3:55 am on May 24, 2011

          jangan nak cerita pasal iman la kalau kau tu sendiri murtad, perosak bangsa dan agama. menghina. Dulik ar kau anti umno ke apa ke, tak perlu nak hina agama.
          • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 4:14 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

            Bodoh kat Malaysia mana boleh murtad. Nak mampus?
            • khalifah 7:06 am on May 24, 2011

              “Tidakkah engkau memerhatikan (wahai Muhammad) orang-orang yang telah diberikan sebahagian dari Kitab, mereka memilih kesesatan (dengan meninggalkan pertunjuk Tuhan), dan mereka pula berkehendak supaya kamu juga sesat jalan.” An- Nisa (4:44)
            • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 7:48 am on May 24, 2011

              Muhammad babi Arab yang maha penyesat.
    • RINDU MUHAMMADKU 2:03 am on May 24, 2011

      MASYAALLAH .. YA ALLAH ! TIDAKKAH ENGKAU TAKUT DENGAN AYAT2 ALLAH !!!! .. BERTAUBATLAA … TOLONG LA DELETE SEMUA GAMBAR2 NI .. TAKKAN DAPAT SEDIKIT FAEDAH PUN KEPADA KAMU ..
    • mujahidin 2:07 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

      astaghfirullah….apa la ko ni……sudh terang lg d suluh….moga2 ALLAH bg hidayah kat ko…
    • hack! 2:18 am on May 24, 2011

      i know where do you live. just waiting for someone to pick you up old lady.
    • lalalala 2:23 am on May 24, 2011

      makcik, bile kite blh jumpe ? teringin nk jumpe makcik .. ade bran ke takde ? makcik penakut ehh ?? blh la makcik .. kita jumpa .. sy dok ipoh .. mai la jumpa sy ….
    • love islam 2:32 am on May 24, 2011

      semoga Allah bagi balasan setimpal dengan dosa kau ni. Kalau kau tak boleh terima ajaran Islam pun, tak perlu nak permainkan Islam. Orang macam kau ni yang lagi lucah lagi babi lagi setan. Bodoh punya manusia
    • askar berani mati 2:37 am on May 24, 2011

      babi ko makcik..ko berani keluar laa..face to face…sialan ko…!! ko tgu laa balasan tuhan..ko ni mmg akn mati lagi 2-3hari jer…ko tgu..klu bukan tuhan yg matikn ko…bia askar2 islam ni yg bunuh ko sialan..~ !!
    • kesiankatkauhajjah 3:39 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

      anak bangsat! kau ingt kau counter comment2 ni kau hebat? tak sangka ada juga org nak buat benda2 mcm ni. dlm bnyk2 dosa kau nak buat, ni juga kau yg kau pilih? kau ingt lps kau dah buat benda ni hidup kau boleh aman? jgn harap lah kau nak dpt kasih syg dlm dunia ni. aku harap kau tak bunuh diri je akibat stress melampau and harap kau tak kena langgar dgn lori babi hutan ke enn. musibat kau lah!
      • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 4:20 am on May 24, 2011

        Cepat lah panggil polis kalau kamu hebat sangat. Makcik hidup aman damai ceria selalu, alhamdulillah.
    • itisme 4:50 am on May 24, 2011

      makcik kate islam paling best tp kenapa mcm marah je islam , if btul la ape makcik ckp ni npe xenjoy je islam ? u r noob makcik
    • HambaAbdi ALLAH 5:02 am on May 24, 2011

      makcik…….bravo….xpnh aku tngk orng membodoh kan diri sndri mcm ko….weh2…ko dgr sini…..bab2 lain ko nk usik tape….bab2 ni ko nk usik…..mmng ko mampos……kalo ko brani la…kalo ko rase ape yg ko buat ni mlmbang kan kberanian ko demi agama yg ko anut…..jumpe aku…..aku nk ko jumpe aku!!!! aku snggup mati untuk agama aku(ISLAM)……ko jumpe aku skunk!!!! kimak btol….aku x kisah ko agama aper…saper tuhan ko…point skunk bnde2 mcm ni(agama) kowat main…..aku cabar ko kalo ko rase agama ko tu btol…aku cabar ko jumpe aku…aku duk klang…… ko dtng sini…….ko nk nmber aku, aku bagi……come on la…. please……. aku nk sgt jumpe ko……aku x mntak bnyk…… ko kene ingt satu bnde……pukimak2 yg bkar quran tu…..yg kutuk2 islam tu…..maybe ALLAH SWT x bg blasan pada mereka jer…..tapi ALLAH SWT bagi balasan pada satu negara…..ko tngk la negara2 yg kene TSUNAMi tu……aku tau ko duduk MALAYSIA…..dan nisbah umat islam masih ramai nk bbnding agama karut ko tu……. so aku x nk bencana trun kat negara aku…..so orng2 mcm ko ni….ikut hukum islam ko patut di bunuh…… ko tnggu jer……aku carik ko….x pon ko carik aku…….. rilex la nk takut mati wat per kan????? ko kan dah ckup amalan…n agama ko kan dah sedia kan tmpt2 yg mulia tuk ko…….mati sudeyh!!! jom weh cpat weh…aku tnggu ko reply aw…..please la….. ko jgn ingt ko bgus……ingt ni weh KO X KAN DPAT SESAT KAN SATU UMMAT ISLAM PON!!!!! U WILL NEVER DID…… aku nk dowh tngk muke babi ko tu….ko kutuk tuhan aku….ko kutuk NABI MUHAMMAD aku ek…… ko pnggil “babi” hahahhahaha….. please weh….aku melutut ni…nk jumpe ko……terlalu berani ko ni….terlalu berani………aku tnggu aw ko reply…..
      • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 7:02 am on May 24, 2011

        Bunuhlah. Tunjukkah belang kamu dan saiful islam yang sebenar kat Malaysia ni ye. Kalau kamu betul-betul berani lah. Ni nak angkat pedang larat tak?? Nak asah parang pun tak reti. Piiidah.
    • DJA 5:05 am on May 24, 2011

      sentiasa ingatkan pencipta kita……..ALLAH MAHA KUAT……..DIA MENGETAHUI APA KITA LAKUKAN………..MESKIPUN DLM HATI …………..KERANA DIA ADALAH MAHA PENCIPTA……..YG TIDAK MENGANTUK DAN TIDAK TIDUR…….SEKIRANYA DIA MENGANTUK SUDAH TENTULAH AKAN MUSNAHLAH ALAM INI………
      • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 6:59 am on May 24, 2011

        Allah swt babi kuat kat zakarnya saja. Sebijilah macam babi Muhammad yang berhawa nafsu melimpah-limpah tu. Memang nafsu macam binatang buas.
    • bangkit75 5:27 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

      makcik pergilah jumpe doktoro perikse kepala otak makcik ni betoi ke tidak….mana taw ade spring atw skru yg longgar…mcm orang sesat lagi menyesatkan…
    • daniaberlina 6:58 am on May 24, 2011

      Perangai awak seperti IBLIS!!!!!
      Kamu kata ajaran islam itu syaitan…tapi cuba awak tengok posting2 awak? adakah ia satu yang mulia? adakah posting syaitan atau ajaran nabi isa? gunalah fikiran awak hanya akan memalukan ajaran kristian itu sendiri
    • doraemon 1:39 am on May 24, 2011

      weyhh makcik tua..aku taulaa ko tu tak sedar diri bila nak mati!! Cuba ko fikir..penganut agama ko tu lagi bodoh!! Sembah tuhan Jesus yang diberanakkan oleh manusia.. Tuhan pun boleh kena beranak ke? Bukan Tuhan tu sepatutnya satu kuasa yang tidak ada satu pun yg menyamainya. Tuhan itu, Dia tidak beranak dan tidak pula diperanakkan.. Tu la ko..bodoh sangat..percaya membabi buta paderi-paderi korang yang dah ubah & selewengkan Bible.Bible korang tu dah tak asli lagi..tahu tak.. bodoh!! Boleh pulak tuhan ko tu ada ayah, mak ,anak..tengok tuhan orang Islam, dia yang satu-satu disembah.. pure. Tak de tuhan anak, ke tuhan bapak ke.. tu la.. ko tu tak kaji islam betul2..terus ko guna tulisan ko yang mengarut, tak berasas, tak logik tu untuk buruk kan Islam. Padahal Allah tu lah yang ciptakan Injil (original bible) yang dah paderi2 ko tu selewengkan bodoh!! Agama islam tetap benar..isi kandungan al-Quran benar..ajaran Muhammad benar. Kalau dah surely benar..walau ko cuba nak seleweng camne pun agama kami tetap takkan berjaya..!! Sebab kebenaran yang akhirnya akan selalu menang!! bodoh!!
    • Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:12 am on May 24, 2011 Permalink | Reply

      Tak habis-habis nak fitnah umat Kristian. Umat Yahudi pun habis kene belasah dengan fitnah-fitnah yang dasyat oleh Islam. Kesian tau. Makcik sebagai umat Islam tak pernah pun nak fitnah diorang tanpa berasas. Kalau nak belajar tentang Kristian atau Yahudi tu, belajar dari perkara asas dan kitab mereka. Bukan setakat telan bulat-bulat khabar angin dan cerita karut direka-reka oleh ustaz dan ustazah kat sekolah agama.
    • love islam 3:50 am on May 24, 2011

      aku orang ISLAM tak pernah fitnah agama lain. Aku hormat agama lain. Kau sebagai ISLAM KONON tak pernah fitnah agama lain tapi kau fitnah ISLAM. Apa bezanya weh ? Stupid ass


      depa kata :.... tunggu ape lagi?...  pi report la...
      aku kata : kalau depa reti dan faham tanggungjawab masing-masing.. tak perlu report.... terus ambik tindakan jer..... tu pun nak kena habaq ka?.....